دانلود بازی Deus Ex Mankind Divided برای PS4
نوشته شده توسط : Mahdi

تا حالا شده به پیشرفت تکنولوژی و پیامدهای پس از آن فکر کنید؟ قطعا هر پیشرفتی و هر اختراعی خوبی‌ها و بدی‌های خود را دارد. می‌توان از تکنولوژی استفاده‌های درست کرد و جان آدم‌های زیادی را نجات داد یا اینکه برای نابودی و قدرت طلبی از آن بهره برد. تا به حال فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی زیادی بر همین پایه و اساس دیده‌ایم. یکی از این بازی‌ها Deus Ex: Human Revolution بود که در سال ۲۰۱۱ میلادی برای پلتفرم‌های نسل هفتمی منتشر شد. بازی که ماجرای بین انسان‌های عادی و آگمنت‌ها یا تکامل یافته‌ها (Augments) و ماجرا‌های پشت پرده‌ پیشرفت تکنولوژی و سو استفاده‌های آن را به زبانی جدید به تصویر کشید. ایداس مونترئال، سازنده بازی Deus Ex: Human Revolution، با ساخت این بازی نشان داد که می‌توان از یک بازی اکشن اول شخص، نهایت استفاده را برد و آن را زیبا جلوه داد. بازی که با استفاده از المان‌های نقش آفرینی و مخفی کاری در محیطی باز مخاطب را عمیقا به خود جذب می‌کرد.

Des.Ex.Mankind.Divided.CUSA01799.USA.PSN.PS4 – Update 1.08

Deus-Ex-Mankind-Divided-cover

 

حال ۵ سال از عرضه Human Revolution گذشته و نسخه جدید این بازی با نام Deus Ex: Mankind Divided عرضه شده است. در پایان نسخه قبل سه راه برای ما وجود داشت و طبق انتخاب‌های خود می‌توانستیم آینده آگمنت‌ها و انسان‌ها را رقم بزنیم. حال در ادامه خواهیم خواند که ایا Mankind Divided توانسته به خوبی داستان را جمع کند یا باز شاهد مبهم بودن آن هستیم. آیا شخصیت‌ آدام جنسن هنوز می‌تواند ناجی انسان‌ها باشد یا خیر. در همین ابتدای کار بگویم که اگر نسخه قبلی را بازی نکرده‌اید، هیچ اشکالی ندارد زیرا در ابتدای بازی از شما پرسیده می‌شود تا از طریق نگاه کردن به ویدیویی وقایع نسخه اول را به طور کامل مشاهده کنید.

داستان بازی وقایع دو سال بعد از اتفاقات Human Revlution را روایت می‌کند. حال شما یکی از مامورین گروهی ضدتروریستی بنام TF29 بوده که وظیفه دارید جلوی حملات تروریستی آگومنت‌ها و سودجویان را بگیرید. در اولین ماموریت آدام جنسن در شهر دوبی، متوجه حضور گروهی مزدور از آگمنت‌ها شده که در ماموریت شما دخالت کرده و باعث می‌شوند تا نتوانید اطلاعاتی را از هدف مورد نظر کسب کنید. این اتفاق سبب می‌شود تا موج حملات به سمت آگمنت‌ها بیشتر شود. شهر پراگ در وضعیتی نابسامانی بسر می‌برد. از یک طرف گروه‌های تروریستی که قصد دارند اختلافات بین آگمنت‌ها و انسان‌ها را بیشتر کنند.

از طرف دیگر گروهی خود جوش از آگمنت‌ها که با بمب گذاری‌های خود قصد دارند تا یک انقلاب راه انداخته و قدرت را بدست بگیرند. همه‌ی این اتفاقات دست به دست هم داده‌اند تا شاهد یک دنیایی سایبرپانکی و آخرالزمانی در Mankind Divided باشیم. ولی نکته اینجاست که روایت این دنیای سایبرپانکی و اتفاقات بازی به چه صورت انجام می‌گیرد. از آنجایی که بازی بر پایه دیالوگ‌ها بوده و انتخاب‌های شما در روند بازی تاثیر گذار است، می‌بایست شاهد دیالوگ‌های غنی و تعامل خوب شخصیت‌ها باشیم. ولی متاسفانه Mankind Divided اصلا در این بخش موفق نیست. برخورد مصنوعی و غیرقابل تحمل اکثر شخصیت‌ها با یکدیگر در کنار دیالوگ‌های نامناسب باعث شده تا نتوانیم به خوبی هرچه تمام‌تر با این بخش ارتباط برقرار کنیم.

منبع توضیحات: زومــجی

تصاویری از محیط بازی

Deus-Ex-Mankind-Divided-ps4-screenshots Deus-Ex-Mankind-Divided-ps4-screenshots

Deus-Ex-Mankind-Divided-ps4-screenshots Deus-Ex-Mankind-Divided-ps4-screenshots

Deus-Ex-Mankind-Divided-ps4-screenshots Deus-Ex-Mankind-Divided-ps4-screenshots

Deus Ex: Mankind Divided is an action role-playing stealth video game developed by Eidos Montreal and published by Square Enix. Set in a cyberpunk-themed dystopian world in 2029, two years after the events of Human Revolution, Mankind Divided features the return of Adam Jensen from the previous game, Deus Ex: Human Revolution, with new technology and body augmentations.

Deus Ex: Mankind Divided is played through a first-person perspective, with a third-person cover system, and combines elements of a first-person shooter, with arole-playing upgrade system and dialogue trees. The game allows the player to tackle situations using combat, hacking, stealth, and social interactions. Features include on the fly gun customization, remote hacking, the Icarus dash (short-range silent teleportation), TESLA arcs (up to 4 non-lethal projectiles), the Titan shield (invincible shell), a radar with map layouts, and a changed energy system (energy is no longer a series of batteries but one bar that slowly refills). Similar to the Director’s Cut of Human Revolution, killing is not the only way to win a boss battle, making it possible to complete the game without killing anyone. The XP system has been changed so that the stealth approach doesn’t have an XP advantage.

سیستم مورد نیاز:

PS4 Pro Enhanced
1 player
DUALSHOCK®4

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

همان‌طور که مستحضر هستید، بازی‌های کنسول PS4 هنوز هک نشده‌اند و برای اجرای آن‌ها نیاز به خرید رسمی بازی دارید. چندین راه برای اجرای بازی‌های کنسول PS4 وجود دارد که از این میان، ایمن‌ترین روش تهیه بازی، خرید آن به‌صورت قانونی از پلی‌استیشن استور می‌باشد. به‌علت تحریم‌های علیه ایران و دشواری تهیه ویزا کارت، مسترکارت و … بهترین راه برای خرید در داخل ایران استفاده از گیفت کارت‌های PSN Gift Card می‌باشد که معادل قیمت آن‌ها اکانت شما شارژ شده و می‌توانید بازی را با آن خریداری نمایید. بدین منظور، وبسایت دانلودها جهت سهولت خرید کاربران، این گیفت‌ کارت‌ها را تهیه کرده و با قیمتی بسیار مناسب به فروش گذاشته است. دیتای بازی نیز به‌صورت رایگان قابل دریافت از دانلودها می‌باشد. پس می‌توان روند استفاده از بازی‌های PS4 در حال حاضر را این چنین دانست:

 

1) دانلود کامل بازی از وبسایت دانلودها و اکسترکت فایل‌های فشرده.
2) شارژ اکانت Playstation Network خود به میزان قیمت بازی در سونی استور. بدین منظور، از گیفت کارت‌هایی که وبسایت دانلودها برای خرید شما تدارک دیده است می‌توانید استفاده کنید تا خریدی ایمن و قانونی را تجربه کنید. برای مشاهده قیمت خرید بازی Deus Ex Mankind Divided در استور سونی اینجا را کلیک کنید.

 

 

3) انتقال فایل‌های دانلودشده از کامپیوتر خود به کنسول PS4 خود. برای مشاهده آموزش تصویری قدم به قدم نصب بازی در کنسول PS4 اختصاصی وبسایت دانلودها بر روی لینک زیر کلیک کنید:

4) اجرای بازی.

– آموزش تصویری کامل و قدم به قدم انتقال دیتا به کنسول PS4 اختصاصی دانلودها

لینک دانلود:

=========================================

USA PSN (Region 1) Release

 

دانلود به صورت پارت های 2گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت 8 : Direct Link

دانلود پارت 9 : Direct Link

دانلود پارت 10 : Direct Link

دانلود پارت 11 : Direct Link

دانلود پارت 12 : Direct Link

دانلود پارت 13 : Direct Link

دانلود پارت 14 : Direct Link

دانلود پارت 15 : Direct Link

دانلود پارت 16 : Direct Link

دانلود پارت 17 : Direct Link

دانلود پارت 18 : Direct Link

دانلود پارت 19 : Direct Link

دانلود پارت 20 : Direct Link

 

=========================================

UP PSN (Region 1) Update 1.08

دانلود پارت 1 : Direct Link

دانلود پارت 2 : Direct Link

دانلود پارت 3 : Direct Link

دانلود پارت 4 : Direct Link

دانلود پارت 5 : Direct Link

دانلود پارت 6 : Direct Link




:: موضوعات مرتبط: کنسول , PS4 , ,
:: بازدید از این مطلب : 871
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 5 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: